
Statystycznie rzecz biorąc kierowca tego samochodu miał pecha. Został upolowany, choć jego Peugeot nie należał do najbardziej zagrożonych. Bo - według badań brytyjskiej sieci sklepów z częściami samochodowymi Halfords - są istotne zbieżności między kolorem lakieru samochodu a częstotliwością brudzenia go przez gołębie. Najbardziej narażone na bomby są auta czerwone.

Fitbit – przedstawiciel technologii, którą można mieć zawsze na sobie, budzi pewne kontrowersje. Czy technologia, która zbiera informacje na temat użytkownika i synchronizuje się ze wszystkimi pokrewnymi urządzeniami, może przekształcić się w narzędzie kontroli?

W Chinach zmarły już trzy osoby podczas świętowania rozgrywek tegorocznych mistrzostw świata w piłce nożnej. W świetle statystyk, według których w "państwie środka" co minutę umiera około 50 jego mieszkańców, liczba nie jest zatrważająca, ale jest kolejnym z serii niecodziennych doniesień ze światka futbolowych noobów.

Każdy zasługuje na to, żeby być w dobrych rękach – przekonuje Allstate, czyli jedna z trzech największych firm ubezpieczeniowych w USA. Towarzystwo wierzy, że każdy powinien być traktowany z szacunkiem, niezależnie od tego, kogo darzy uczuciem, tym samym otwarcie opowiadając się za tolerancją wobec grupy LGBT, reprezentującej lesbijki, gejów, biseksualistów i osoby transgenderyczne.

Piłkarze hiszpańskiej reprezentacji popisują się nie tylko na boisku, ale także przed okiem komercyjnej kamery. Biorą udział w kampaniach reklamowych takich marek jak Hugo Boss, Pepsi i Adidas, a same ich kontrakty sportowe opiewają na kilka milionów euro.

Jeździsz bez kasku albo bez zapiętych pasów? W razie wypadku nie dostaniesz odszkodowania. Nie zamknąłeś drzwi mieszkania wyjeżdżając na wakacje? Jeśli Cię okradną, nici z rekompensaty. Gwałtowna ulewa? Jeśli nie przewidziałeś jej skutków, nie zasługujesz na świadczenie dla ofiar powodzi. Grupa ubezpieczeniowa Farmers Insurance domaga się zwrotu odszkodowań wypłaconych dla Chicago i 200 okolicznych miast.

Nocny marek albo zwolennik oglądania meczu przy piwie i górze śmieciowego żarcia nie musi bać się niemiłych konsekwencji dobrej zabawy na mieście, jeśli na czas trwania rozgrywek Pucharu Świata wykupi jedną z polis, które oferują chińskie formy ubezpieczeniowe. Ubezpieczenie kibica to bardzo intrygująca oferta.

Bezpieczeństwo, niezawodność i przystępność cenowa to trzy cnoty główne, które musi posiadać auto marzeń przeciętnego użytkownika. Samochód, jak kobieta, oprócz zgrabnej sylwetki musi mieć pewne cechy, które pozwolą Ci poczuć się bezpiecznie i nie martwić się o zawartość portfela.

Kochaj Mundial, kochaj siebie („Love the World Cup, but also love yourself”) – takim sloganem chińska firma ubezpieczeniowa reklamuje ubezpieczenie od rozczarowania spowodowanego eliminacją ulubionej reprezentacji z rozgrywek mistrzostw świata w piłce nożnej.

Jeszcze dwadzieścia lat temu nikt nie spodziewał się, że świat, który boryka się z problemem licznych konfliktów zbrojnych, stanie przed obliczem innej wojny, która rozgrywa się w sieci. Dziś jedną z najszybciej wypełniających się nisz na światowym rynku ubezpieczeniowym jest potrzeba ochrony przed cyberatakami.