6 mln zł na rozwój porównywarki ubezpieczeń Punkta.pl!

Aktualizacja:
Inwestycja w Punkta.pl

Internet Ventures FIZ, fundusz zarządzany przez Grupę Private Equity Managers, którego współudziałowcami są Krajowy Fundusz Kapitałowy i MCI Management, został udziałowcem mniejszościowym spółki mfind. Porównywarka ubezpieczeń mfind.pl otrzyma na rozwój do 6 mln zł.

Ogromny potencjał rynku porównywarek ubezpieczeniowych

– Rynek się zmienia. Polacy zauważyli, że prawdziwą oszczędność zapewni im oferta nie 2-3 ubezpieczycieli jak dotychczas, ale kilkunastu. Widzą, że pozostając przy tej samej firmie, przez lata mogą tracić realne pieniądze. Obserwując te trendy, zmiany po stronie ubezpieczycieli oraz wiarę przedsiębiorców i inwestorów w sukces, można być pewnym, że rynek jest w przeddzień rewolucji. – przekonuje Bartłomiej Roszkowski, współzałożyciel i członek zarządu Punkta.

Rynek ubezpieczeń samochodowych w Polsce to ponad 13 mld zł. Przez krajowe porównywarki przechodzi obecnie mniej niż 1% całej sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych. Dla porównania w Wielkiej Brytanii czy na Węgrzech to ponad 60%. Nie ma też kraju w Europie, gdzie sprzedawanych przez porównywarki ubezpieczeń byłoby mniej niż 5% całego rynku. Wszystko to powoduje, że polski rynek będzie rósł w następnych latach niezwykle dynamicznie. Wielomilionowa inwestycja MCI Management SA w mfind.pl potwierdza powyższe trendy.

Porównywarka ubezpieczeń – sposób na oszczędzanie

Dlaczego warto korzystać z porównywarki ubezpieczeniowej OC/AC? – Polaków nie stać na przepłacanie za obowiązkowe ubezpieczenie OC swojego samochodu. Z raportu porównywarki Punkta opublikowanego w tym roku, wynika że klient który porównywał oferty mógł oszczędzić nawet 517 zł. 517 zł to ogromna kwota dla przeciętnego Polaka, którą można przeznaczyć na cokolwiek innego niż “podatek od samochodu” jakim jest OC. – odpowiada Bartosz Salwiński, współzałożyciel i członek zarządu Punkta.

Twórcy Punkta podkreślają, że ich celem jest dokładność porównania ofert. W porównywarce Punkta każdą polisę można kupić online, a pokazana cena nie różni się od tej w towarzystwie ubezpieczeniowym. Klient unika zatem przykrych niespodzianek i dopłat.

Punkta ma również w planach kilka ciekawych i bardzo innowacyjnych rozwiązań, które spowodują, że zakup ubezpieczenia online przez porównywarkę będzie nie tylko zwykłą oszczędnością, ale również przyjemnością.

O Punkta:

mfind.pl – innowacyjna porównywarka ubezpieczeniowa, wprowadzająca rewolucyjne zmiany na rynku ubezpieczeń online w Polsce. To proste, szybkie i użyteczne narzędzie, którego celem jest optymalizacja budżetu ubezpieczeniowego klientów. Punkta gwarantuje użytkownikom oszczędność czasu, pieniędzy oraz zapewnia niespotykany poziom obsługi w trakcie i po sprzedaży. Porównywarka dba również o bezpieczeństwo transakcji, które chroni certyfikat spełniający wymogi największych banków i ubezpieczycieli.

– Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w tradycyjnej sprzedaży ubezpieczeń oraz wysokim kompetencjom IT, Punkta stworzył unikalny algorytmom czytelnie prezentujący Klientom szczegóły każdej oferty i pomagający w podjęciu decyzji o zakupie polisy online. Od X 2014 roku Punkta odwiedziło już 750 000 klientów i liczba ta dynamicznie rośnie – dodaje Artur Żuliński, pomysłodawca i członek zarządu Punkta.

O Private Equity Managers S.A.:

Grupa Private Equity Managers S.A. to grupa kapitałowa wyspecjalizowana w zarządzaniu różnymi klasami aktywów, w tym w funduszach venture capital.

Fundusze inwestycyjne, których portfelami inwestycyjnymi zarządzają podmioty z grupy Private Equity Managers S.A., inwestują przede wszystkim w szybko rosnące spółki z sektora technologicznego z regionu CEE, Turcji, Rosji, Niemiec i innych krajów Europy Zachodniej.

Oceń artykuł: 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Loading...
Zasubskrybuj
Powiadom o
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments