Supermarket zdecydowanie nie jest miejscem, w którym rozkwita przyjaźń, a za każdym regałem czeka uśmiechnięty klient. Matki wyrywają sobie z rąk przecenione płatki śniadaniowe, emeryci uderzają wózkami o pośladki stojących przed nimi w kolejce, kasjerki łypią złym okiem na banknoty o wysokich nominałach. Skutki tej atmosfery odczuła pracownica supermarketu Lidl, która została oskarżona o przywłaszczenie pieniędzy.
Kasjerka rzekomo celowo wydała za mało reszty podczas przyjmowania zapłaty za zakupy, została zatrzymana przez policję i wyprowadzona w kajdankach ze sklepu. Oskarżenie okazało się niesłuszne, a jedyną winą poszkodowanej był fakt, że, przekonana o swojej racji, nie chciała się wylegitymować. W konsekwencji została upokorzona przed współpracownikami i spędziła noc na dołku. Prokurator umorzył sprawę przeciwko pracownicy supermarketu, a sąd przyznał jej 4 tys. zł odszkodowania za niesłuszne oskarżenie i niepotrzebny pobyt w celi.
Prokuratura złożyła także zawiadomienie o podejrzeniu przekroczenia uprawnień przez funkcjonariuszy, ale biegły po obejrzeniu nagrania z monitoringu ocenił, że równie dobrze można by stwierdzić, że to kasjerka zachowywała się agresywnie wobec policjantki. Na koniec zostaje więc pytanie bez odpowiedzi: kto kogo szturchnął i kto zasłużył na prztyczka w nos.
Źródło: http://wyborcza.pl/
Foto: by Chung Ho Leung, Vintage (70/365), [CC BY-ND 2.0 (https://creativecommons.org/licenses/by-nd/2.0/)], via Flickr
Wszystkie treści prezentowane na łamach niniejszej witryny internetowej mają charakter wyłącznie informacyjno-edukacyjny, stanowiąc wyraz osobistych poglądów ich autora/ów oraz nie nie powinny stanowić podstawy przy podejmowaniu decyzji biznesowych, inwestycyjnych, lub podatkowych, za które to decyzje właściciel strony internetowej ani autorzy nie ponoszą jakiejkolwiek odpowiedzialności.
Powiązane artykuły
Największym wyzwaniem zawodowym dla Ala Darta jest stworzenie ekscytującej usługi ubezpieczeniowej, która obali stereotyp nudnego pośrednika ubezpieczeniowego, wygłaszającego szablonowe formułki, straszącego wykrochmaloną koszulą i niemodnym krawatem.
Pokolenie, które dorastało na początku trzeciego tysiąclecia to grupa, która najrzadziej ze wszystkich dorosłych decyduje się na zakup ubezpieczeń. Nie jest to znowu takie zaskakujące w świetle bezrobocia, bezlitosnego rynku nieruchomości i późnego wieku inicjacji życia rodzinnego wśród współczesnych. Młodzi dorośli najczęściej nie posiadają dobytku, który chcieliby chronić ani bliskich, których powinni objąć opieką.
Firmy, które chcą ubezpieczyć podróże służbowe do Afryki Zachodniej lub szukają pokrycia kosztów przeprowadzenia kwarantanny, mogą mieć trudności w uzyskaniu odpowiedniej usługi. Ubezpieczyciele z USA i Wielkiej Brytanii przepisują swoje polisy od nowa na dwa sposoby – tworząc klauzule wyłączające szkody związane z wirusem lub znacząco podnosząc cenę składek za ubezpieczenia do krajów wysokiego ryzyka.
Startując z nowatorskim programem rekrutacyjnym Aviva zadała sobie pytanie: czego pragnie młody człowiek? Główne założenia projektu Generation Next gromko odpowiadają obietnicą dobrych zarobków, dużej przestrzeni biurowej i... dobrej zabawy wieczorem.
Empatia i chęć niesienia bezinteresownej pomocy to raczej nie są cnoty, które cechują ubezpieczycieli. Wiele mówi się o zaniżanych świadczeniach czy też odmowach wypłaty odszkodowań opartych na absurdalnych przesłankach, ale to, jak jedna z największych firm ubezpieczeniowych w Polsce potraktowała matkę pogrążoną w żałobie, zakrawa na lekką przesadę.
Najchętniej czytane
Przegląd techniczny to obowiązkowy punkt w kalendarzu każdego kierowcy. Większość samochodów powinna przechodzić badania co roku. Wyjątek stanowią pojazdy nowe – tu przegląd odbywa się po trzech latach od pierwszej rejestracji, a następnie po dwóch latach. Po tym czasie samochód musi przechodzić przegląd techniczny każdego roku. Co jednak w przypadku, gdy zapomnimy o badaniu? Jakie konsekwencje grożą kierowcom za prz
Sprzedałem auto, co dalej? Wiele osób z nas staje przed trudnym dylematem, jakim jest wypełnienie wszystkich formalności już po dokonaniu transakcji. Kupujący już cieszy się z nowego nabytku, a my zastanawiamy się, do jakiego urzędu udać się w pierwszej kolejności. Punkta spieszy z pomocą i odpowiedzią, na to, co zrobić po sprzedaży auta!
Średnia cena za OC w sierpniu 2025 r. wyniosła 669 zł – wynika z wewnętrznych danych Punkty. Choć w ostatnich miesiącach ceny polis ustabilizowały się, różnice pomiędzy stawkami za ubezpieczenie są ogromne. Jedni płacą zaledwie 447 zł, inni – ponad 1500 zł. Gdzie znaleźć najtańsze OC w Polsce i jak realnie obniżyć koszty ubezpieczenia samochodu? Odpowiadamy na podstawie najnowszych danych z rynku.