Największym wyzwaniem zawodowym dla Ala Darta jest stworzenie ekscytującej usługi ubezpieczeniowej, która obali stereotyp nudnego pośrednika ubezpieczeniowego, wygłaszającego szablonowe formułki, straszącego wykrochmaloną koszulą i niemodnym krawatem.
Al Dart – były pracownik australijskiego towarzystwa ubezpieczeniowego Beazley – postanowił założyć działalność brokerską nastawioną na potrzeby branży rozrywkowej, sportowej i rekreacyjnej. Jej specjalnością ma być szycie produktu na miarę i przekonanie klienta, że ubezpieczenie nie musi jedynie pochłaniać kosztów, ale może być również sposobem na oszczędzanie. Brokerzy pod wodzą Ala Darta zmieniają tweedowe marynarki na stylowy jedwabny garnitur slim fit i spełniają zachcianki wymagających przedstawicieli branży rozrywkowej.
Pionier kreatywnych sposobów na sprzedaż spersonalizowanej usługi na drugim końcu świata uważa, że australijski rynek nie umie twórczo działać, ubezpieczenia są zazwyczaj nudne, a największym wyzwaniem jest sprawić, żeby w oczach potencjalnego klienta stały się seksowne i atrakcyjne. Serwis Insurance Business zauważa, że nietypowy broker nie tylko w dwa miesiące dorobił się sporej rzeszy chętnych, ale także stał się obiektem pożądania przedsiębiorców spoza swojej grupy docelowej.
Gdzie kryje się seksapil ubezpieczeń? Czy można go przypisać pełnej gotowości na spełnianie potrzeb klienta, stylowemu ubiorowi pośrednika czy po prostu dobrej reklamie?
Foto: by Mariano Kamp [CC BY-ND 2.0 (https://creativecommons.org/licenses/by-nd/2.0/)], via Flickr