Aviva zatrudnia młodych - oferuje "dobrą zabawę wieczorem"

Aktualizacja:
Aviva zatrudnia młodych

Startując z nowatorskim programem rekrutacyjnym Aviva zadała sobie pytanie: czego pragnie młody człowiek? Główne założenia projektu Generation Next gromko odpowiadają obietnicą dobrych zarobków, dużej przestrzeni biurowej i... dobrej zabawy wieczorem.

Trzeba przyznać, że propozycja udziału w projekcie sprzedażowym Avivy (obecnie Allianz) jest kusząca. Poświęcona mu strona internetowa zachęca zdjęciami grupy uśmiechniętych młodych ludzi siedzących na parapetach wielkich okien modnego loftu. Widać, że każdy element kampanii jest dokładnie przemyślany i nastawiony na młodego odbiorcę. Autorzy ogłoszenia posługują się swobodnym językiem, pełnym nacechowanych pozytywnie określeń (super biuro, wspaniali ludzie, super sprzęt), wykrzyknień, fraz pisanych wersalikami (SZCZĘŚLIWA DWUDZIESTKA), a nawet obrazowych porównań (pomoc mentora to „jakby mieć osobistego Anioła Stróża…”). Ponadto w ogłoszeniu, które okazało się w serwisie Pracuj.pl oprócz nowoczesnego smartfona i tabletu oraz designerskiej przestrzeni biurowej autorzy projektu obiecują intensywną pracę w dzień i dobrą zabawę wieczorem.

Pod całą tą jaskrawą powłoczką kryje się propozycja współpracy dla młodych ludzi, którzy będą mieli szansę rozpocząć karierę w sprzedaży ubezpieczeń, zdobyć doświadczenie i otworzyć się na nowe wyzwania. Pierwsza faza projektu startuje we Wrocławiu, a wybór studenckiego miasta pełnego ludzi z pasją nie jest przypadkowy. Do loftu w centrum miasta ma trafić dwadzieścioro wybranych, którzy będą współtworzyć swój team od podstaw.

Generation Next ma swoją stronę na Facebooku, gdzie co chwila pojawiają się inspirujące obrazki podkreślające zalety projektu. Propozycja Avivy (obecnie Allianz) zdecydowanie stara się za wszelką cenę odciąć od ogłoszeń, które zalewają serwisy z ofertami pracy typu „poszukiwany młody z co najmniej 20-letnim doświadczeniem”. Czy ekspresyjny język, nowoczesne gadżety i obietnice dobrej zabawy sprostają zadaniu i przemówią do młodych ludzi? Czas pokaże.

Foto: by Gianfranco Blanco [CC BY-ND 2.0 (https://creativecommons.org/licenses/by-nd/2.0/)], via Flickr

Aviva i Allianz razem od 2 lipca!
Ubezpieczalnie łączą się w Polsce pod jedną marką!
Masz ubezpieczenie w Aviva? Od 2 lipca 2022 r. Aviva i Allianz łączą się pod wspólną nazwą – Allianz. Grupa Allianz to jeden z wiodących ubezpieczycieli na świecie, obsługujący 126 mln klientów w ponad 70 krajach. Co to oznacza dla klientów? Twoje ubezpieczenie jest nadal ważne, a wszystkie podpisane umowy obowiązują jak dotychczas!

Oceń artykuł: 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Loading...
Zasubskrybuj
Powiadom o
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments