Kapela niestety nie przełoży swojego koncertu ze względu na zdarzenie losowe, którego ofiarą padł jej największy fan, ale dzięki porozumieniu AIG i sieci Saturn i Media Markt, będzie można otrzymać pełny zwrot kosztów biletu.
Od 15 maja, zakupiony w sklepach sieci Saturn i Media Markt bilet na imprezę kulturalną, rozrywkową lub sportową można ubezpieczyć od rezygnacji z uczestnictwa na skutek nieprzewidzianych zdarzeń losowych. Cena polisy jest przystępna dla każdego miłośnika czynnego spędzania wolnego czasu – wynosi średnio 6% ceny biletu.
Ubezpieczenie biletów „Gwarancja Plus Bezpieczny Bilet” może przydać się przy zakupie tańszej wejściówki na niedzielne wyjście do teatru, ale szczególnie pomocny okaże się w okresie wakacyjnym, w którym rusza mnóstwo wielkich festiwali muzycznych. Wejściówka na tegoroczny czterodniowy Open’er kosztuje 550 zł, a jej ubezpieczenie około 25 zł. Dzięki takiej polisie odpada zmartwienie, jakim może okazać się konieczność odsprzedania biletu w ostatniej chwili, żeby nie wyrzucić w błoto małej fortuny.
Zwrot kosztów biletu można otrzymać między innymi w sytuacji nagłego zachorowania, nieszczęśliwego wypadku, strajku publicznych środków transportu lub szkody rzeczowej. Brzmi solidnie, ale nie można zapomnieć o wyłączeniach odpowiedzialności. Na przykład polisa przewiduje zwrot w przypadku strajku PKP, ale tylko jeśli nie dało się dojechać do miejsca przeznaczenia autobusem. Ubezpieczenie pokryje koszty wejściówki, jeśli dojdzie do kradzieży, ale tylko jeśli doszło do użycia siły.
AIG razem z Saturnem i Media Markt zapewniają koncertowe lato bez zmartwień, rozsądek i odpowiedzialność zapewnijmy sobie sami.
Źródło: materiały prasowe

Redaktor Punkta
Artykuł, który czytasz został napisany przez jednego z ekspertów multiagencji Punkta. Staramy się przekazać całą naszą wiedzę na temat polis oraz towarzystw ubezpieczeniowych, aby świat ubezpieczeń stał się dla Ciebie jasny i zrozumiały.