Każdy zasługuje na to, żeby być w dobrych rękach – przekonuje Allstate, czyli jedna z trzech największych firm ubezpieczeniowych w USA. Towarzystwo wierzy, że każdy powinien być traktowany z szacunkiem, niezależnie od tego, kogo darzy uczuciem, tym samym otwarcie opowiadając się za tolerancją wobec grupy LGBT, reprezentującej lesbijki, gejów, biseksualistów i osoby transgenderyczne.
Amerykański ubezpieczyciel stworzył reklamę, która za pomocą rysunkowych postaci przekonująco buduje poczucie odrzucenia ze strony społeczeństwa, jakie odczuwa osoba homoseksualna, wieńcząc ją dosłownym i metaforycznym wyciągnięciem ręki do głównego bohatera. Każdy zasługuje na wsparcie drugiej osoby, na swobodę wyrażania emocji i koniec końców – na ochronę ze strony ubezpieczyciela, który nie kieruje się uprzedzeniami. Reklama jest grubo ciosana, a jej symbolika nieco toporna, ale całość ze swoimi ujmującymi rysowanymi obrazkami i oryginalną muzyką Eli Lieba, przekonuje a nawet wzrusza.
W ramach dopełnienia swojej kampanii, Allstate zachęca do nieskrępowanego okazywania uczuć projektem #OutHoldingHands. Pary z całego kraju wrzucają swoje fotki, na których trzymają się za ręce, tagując się na Twitterze lub Instagramie.
Polskie mainstreamowe media czeka jeszcze długa droga usłana politycznymi sporami, zanim będą mogły swobodnie, szczerze i przekonująco wyrażać wsparcie dla homoseksualizmu. Bierzmy przykład z Allstate. Przyłóżmy rękę do tolerancji. Wszyscy mogą liczyć na pomocną dłoń. Każdy zasługuje na to, żeby być w dobrych rękach.
Źródło: materiały prasowe Allstate
Foto: by Wrote, via Flickr
Wszystkie treści prezentowane na łamach niniejszej witryny internetowej mają charakter wyłącznie informacyjno-edukacyjny, stanowiąc wyraz osobistych poglądów ich autora/ów oraz nie nie powinny stanowić podstawy przy podejmowaniu decyzji biznesowych, inwestycyjnych, lub podatkowych, za które to decyzje właściciel strony internetowej ani autorzy nie ponoszą jakiejkolwiek odpowiedzialności.
Powiązane artykuły
Zgodnie z powszechnie panującym przekonaniem kobieta jest kierowcą gorszym. Zdecydowanie lepiej sprzedaje się jednak jej ciało w reklamach, szczególnie tych skierowanych do panów. Seksizm w reklamie motoryzacyjnej kultywowany jest od lat i nic nie wskazuje na to, by miało się to zmienić. A jak wyglądałaby reklama, gdyby miejsce skąpo odzianej pani, zajął równie skąpo odziany pan? Sprawdźmy!
Na Google Adwords można się dobrze i skutecznie zareklamować. Ale - jak udowodnił jeden z australijskich ubezpieczycieli - można też żerować. Marketerzy TU tuż po zestrzeleniu Boeinga Malaysia Airlines nad Ukrainą wykazali się doskonałym wyczuciem trendów w wyszukiwaniu przez Google oraz brakiem życiowego wyczucia. Wykupili słowa kluczowe związane z tragedią i powiązali je z reklamami ubezpieczenia na życie.
Właściciel brytyjskiej porównywarki finansowej Compare The Market dzięki udanej kampanii reklamowej z udziałem surykatki-maskotki firmowej w ciągu trzech lat podwoił zysk osiągając przychody w wysokości 420 milionów funtów. Choć porównywarki ubezpieczeniowe na pierwszy rzut oka nie wydają się wdzięcznym materiałem marketingowym, brytyjskie media i opinia publiczna przyjęły je z otwartymi ramionami.
Niespełna miesiąc temu Stany Zjednoczone opowiedziały się po stronie tolerancji, legalizując małżeństwa homoseksualne na terenie wszystkich stanów. Podczas gdy internauci z całego świata łączą się w radości z pomocą tęczowych zdjęć profilowych na facebooku, entuzjazmu nie podzielają kościoły, które obawiają się pozwów i związanych z nimi kosztów.
Lokator więziennej celi raczej nie figuruje na liście najbardziej pożądanych klientów firm ubezpieczeniowych sprzedających polisy na życie. Historia fikcyjnej postaci Piper Chapman z serialu Netflixa Orange is the new black, która za sprawą swojej byłej kochanki trafia na 15 miesięcy do żeńskiego więzienia, zainspirowała Fox Business do sprawdzenia jak w rzeczywistości wygląda los skazańca.
Najchętniej czytane
Ceny obowiązkowego ubezpieczenia OC zmieniają się dynamicznie. Pamiętaj jednak, że porównując wysokość składki u różnych ubezpieczycieli, możesz oszczędzić nawet kilkaset złotych na polisie. Sprawdź ranking ubezpieczeń OC Punkty i sprawdź, gdzie można było kupić najtańsze ubezpieczenie OC i jakie są prognozy na kolejne miesiące. Pamiętaj, aby regularnie sprawdzać aktualizację naszego rankingu.
Sprowadzone auto używane z Wielkiej Brytanii, zwane potocznie „anglikiem” jest nadal atrakcyjną opcją dla wielu polskich kierowców. Pojazdy można odkupić w przystępnych cenach, co przyciąga entuzjastów motoryzacji, ale też kolekcjonerów. Jednak sama procedura zakupu, rejestracji i ubezpieczenia takiego auta w Polsce to szereg wyzwań i wymagań.
Rozmowy przez telefon to poważny problem na polskich drogach, który niejednokrotnie przyczynił się do niebezpiecznych sytuacji. Nie warto ryzykować również z tego powodu, że wykroczenie jest karane wysokim mandatem. Dowiedz się, co Ci grozi za rozmowę przez telefon w czasie jazdy.