Amerykański ubezpieczyciel podaje pomocną dłoń homoseksualistom

Aktualizacja:
Amerykański ubezpieczyciel podaje pomocną dłoń homoseksualistom

Każdy zasługuje na to, żeby być w dobrych rękach – przekonuje Allstate, czyli jedna z trzech największych firm ubezpieczeniowych w USA. Towarzystwo wierzy, że każdy powinien być traktowany z szacunkiem, niezależnie od tego, kogo darzy uczuciem, tym samym otwarcie opowiadając się za tolerancją wobec grupy LGBT, reprezentującej lesbijki, gejów, biseksualistów i osoby transgenderyczne.

Amerykański ubezpieczyciel stworzył reklamę, która za pomocą rysunkowych postaci przekonująco buduje poczucie odrzucenia ze strony społeczeństwa, jakie odczuwa osoba homoseksualna, wieńcząc ją dosłownym i metaforycznym wyciągnięciem ręki do głównego bohatera. Każdy zasługuje na wsparcie drugiej osoby, na swobodę wyrażania emocji  i koniec końców – na ochronę ze strony ubezpieczyciela, który nie kieruje się uprzedzeniami. Reklama jest grubo ciosana, a jej symbolika nieco toporna, ale całość ze swoimi ujmującymi rysowanymi obrazkami i oryginalną muzyką Eli Lieba, przekonuje a nawet wzrusza.

W ramach dopełnienia swojej kampanii, Allstate zachęca do nieskrępowanego okazywania uczuć projektem #OutHoldingHands. Pary z całego kraju wrzucają swoje fotki, na których trzymają się za ręce, tagując się na Twitterze lub Instagramie.

Polskie mainstreamowe media czeka jeszcze długa droga usłana politycznymi sporami, zanim będą mogły swobodnie, szczerze i przekonująco wyrażać wsparcie dla homoseksualizmu.  Bierzmy przykład z Allstate. Przyłóżmy rękę do tolerancji. Wszyscy mogą liczyć na pomocną dłoń. Każdy zasługuje na to, żeby być w dobrych rękach.

Źródło: materiały prasowe Allstate

Foto: by Wrote, via Flickr

guest
0 Komentarze
Starsze
Nowsze
Inline Feedbacks
Wyświetl wszystkie komentarze

Wszystkie treści prezentowane na łamach niniejszej witryny internetowej mają charakter wyłącznie informacyjno-edukacyjny, stanowiąc wyraz osobistych poglądów ich autora/ów oraz nie nie powinny stanowić podstawy przy podejmowaniu decyzji biznesowych, inwestycyjnych, lub podatkowych, za które to decyzje właściciel strony internetowej ani autorzy nie ponoszą jakiejkolwiek odpowiedzialności.

Powiązane artykuły

Kobieta w samochodzie
2019.06.21  •  Samochód
Seksizm w reklamie motoryzacyjnej

Zgodnie z powszechnie panującym przekonaniem kobieta jest kierowcą gorszym. Zdecydowanie lepiej sprzedaje się jednak jej ciało w reklamach, szczególnie tych skierowanych do panów. Seksizm w reklamie motoryzacyjnej kultywowany jest od lat i nic nie wskazuje na to, by miało się to zmienić. A jak wyglądałaby reklama, gdyby miejsce skąpo odzianej pani, zajął równie skąpo odziany pan? Sprawdźmy!

Czytaj więcej
Reklamowali ubezpieczenie na życie przez katastrofę Malaysia Airlines
2014.07.22
Reklamowali ubezpieczenie na życie przez katastrofę Malaysia Airlines

Na Google Adwords można się dobrze i skutecznie zareklamować. Ale - jak udowodnił jeden z australijskich ubezpieczycieli - można też żerować. Marketerzy TU tuż po zestrzeleniu Boeinga Malaysia Airlines nad Ukrainą wykazali się doskonałym wyczuciem trendów w wyszukiwaniu przez Google oraz brakiem życiowego wyczucia. Wykupili słowa kluczowe związane z tragedią i powiązali je z reklamami ubezpieczenia na życie.

Czytaj więcej
Kampania reklamowa z udziałem surykatki Aleksandra Orlova przyniosła brytyjskiej porównywarce olbrzymi sukces
2014.10.23
Kariera niezwykłej surykatki, czyli kampanie reklamowe porównywarek w Wielkiej Brytanii [ANALIZA]

Właściciel brytyjskiej porównywarki finansowej Compare The Market dzięki udanej kampanii reklamowej z udziałem surykatki-maskotki firmowej w ciągu trzech lat podwoił zysk osiągając przychody w wysokości 420 milionów funtów. Choć porównywarki ubezpieczeniowe na pierwszy rzut oka nie wydają się wdzięcznym materiałem marketingowym, brytyjskie media i opinia publiczna przyjęły je z otwartymi ramionami.

Czytaj więcej
Czy pary homoseksualne z USA wezmą ślub w kaplicy? Kto zapłaci za brak tolerancji w kościele?
2015.07.15
Czy pary homoseksualne z USA wezmą ślub w kaplicy? Kto zapłaci za brak tolerancji w kościele?

Niespełna miesiąc temu Stany Zjednoczone opowiedziały się po stronie tolerancji, legalizując małżeństwa homoseksualne na terenie wszystkich stanów. Podczas gdy internauci z całego świata łączą się w radości z pomocą tęczowych zdjęć profilowych na facebooku, entuzjazmu nie podzielają kościoły, które obawiają się pozwów i związanych z nimi kosztów.

Czytaj więcej
Foto: by Ken Teegardin, via Flickr
2014.06.10
Uwięziony ubezpieczony? – polisa na życie za kratkami

Lokator więziennej celi raczej nie figuruje na liście najbardziej pożądanych klientów firm ubezpieczeniowych sprzedających polisy na życie. Historia fikcyjnej postaci Piper Chapman z serialu Netflixa Orange is the new black, która za sprawą swojej byłej kochanki trafia na 15 miesięcy do żeńskiego więzienia, zainspirowała Fox Business do sprawdzenia jak w rzeczywistości wygląda los skazańca.

Czytaj więcej

Najchętniej czytane

2024.11.08  •  Samochód
Jakie są konsekwencje badania technicznego po terminie

Przegląd techniczny to obowiązkowy punkt w kalendarzu każdego kierowcy. Większość samochodów powinna przechodzić badania co roku. Wyjątek stanowią pojazdy nowe – tu przegląd odbywa się po trzech latach od pierwszej rejestracji, a następnie po dwóch latach. Po tym czasie samochód musi przechodzić przegląd techniczny każdego roku. Co jednak w przypadku, gdy zapomnimy o badaniu? Jakie konsekwencje grożą kierowcom za prz

Czytaj więcej
Zawiadomienie o zbyciu pojazdu - wzór - Jak napisać
2024.09.02  •  Samochód
Zawiadomienie o zbyciu pojazdu. Czym różni się od wyrejestrowania? Pobierz wzór PDF

Sprzedałem auto, co dalej? Wiele osób z nas staje przed trudnym dylematem, jakim jest wypełnienie wszystkich formalności już po dokonaniu transakcji. Kupujący już cieszy się z nowego nabytku, a my zastanawiamy się, do jakiego urzędu udać się w pierwszej kolejności. Punkta spieszy z pomocą i odpowiedzią, na to, co zrobić po sprzedaży auta!

Czytaj więcej
2025.10.03  •  Samochód
Najtańsze OC w sierpniu 2025 – gdzie kupić tanie OC i jak obniżyć składkę?

Średnia cena za OC w sierpniu 2025 r. wyniosła 669 zł – wynika z wewnętrznych danych Punkty. Choć w ostatnich miesiącach ceny polis ustabilizowały się, różnice pomiędzy stawkami za ubezpieczenie są ogromne. Jedni płacą zaledwie 447 zł, inni – ponad 1500 zł. Gdzie znaleźć najtańsze OC w Polsce i jak realnie obniżyć koszty ubezpieczenia samochodu? Odpowiadamy na podstawie najnowszych danych z rynku.

Czytaj więcej