Poradnik ubezpieczeniowy Punkty.
Prosto i w punkt.
Strona 163

Kompendium wiedzy na temat ubezpieczeń.

Ubezpieczenie wartościowej odzieży - czyli diabeł ubiera się u Prady, a ubezpiecza w AIG
2015.09.29
Ubezpieczenie wartościowej odzieży – czyli diabeł ubiera się u Prady, a ubezpiecza w AIG

Posiadacze ubrań i akcesoriów od znanych projektantów mogą wiele stracić, jeśli zawartość ich garderoby ulegnie zniszczeniu lub kradzieży. Czy ubezpieczenie nieruchomości obejmuje cenne ubrania? Gdzie można wykupić ubezpieczenie wartościowej odzieży?

Czytaj więcej
FinBlog 2015
2015.09.28
Akademia ubezpieczeń Punkta na FinBlog 2015. Relacja z konferencji blogerów finansowych

Do tego, że warto oszczędzać, żyć bez długów, porównywać oferty i czytać umowy, przekonywali prelegenci na pierwszej konferencji blogerów finansowych FinBlog 2015. Na spotkaniu z najważniejszymi postaciami finansowej blogosfery była również Akademia ubezpieczeń mfind.

Czytaj więcej
Ubezpieczyciel sprawdza, jak Amerykanie myją zęby. Inwigilacja czy postęp?
2015.09.22
Ubezpieczyciel sprawdza, jak Amerykanie myją zęby. Inwigilacja czy postęp?

Ubezpieczyciel zagląda Ci do mieszkania, śledzi Twój samochód, kontroluje Twój stan zdrowia, a teraz chce jeszcze zajrzeć Ci do ust. Amerykańska firma Beam Technologies opracowała innowacyjny plan ubezpieczenia dentystycznego oparty na inteligentnej szczoteczce do zębów.

Czytaj więcej
Kiedy dziecko odpowiada za szkody
2015.09.17  •  Podróże
Kiedy dziecko odpowiada za szkody, które wyrządziło?

„Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają rodzice” – tabliczki z takimi informacjami można znaleźć na większości polskich podwórek i placów zabawach. Jednak czy zawsze tak jest? W tym artykule dowiesz się m.in. kiedy odpowiesz za szkody wyrządzone przez dziecko, a kiedy koszty mogą one zostać pokryte przez ubezpieczyciela.

Czytaj więcej
Ubezpieczenie AC - 8 pułapek, które grożą marnym odszkodowaniem
2015.09.15  •  Podróże
Ubezpieczenie AC – 8 pułapek, które grożą marnym odszkodowaniem

Rano na parkingu odkryłeś wgniecenie Twojego samochodu? A może uderzyłeś w dzika, który wbiegł na drogę? W skrajnym przypadku auto może paść łupem złodziei. W każdej z tych sytuacji możesz dostać odszkodowanie z ubezpieczenia AC. Dowiedz się więc, jakich błędów uniknąć przy kupnie polisy, aby odszkodowanie było wystarczające.

Czytaj więcej
Szanse i zagrożenia rozwoju porównywarek ubezpieczeniowych w Polsce
2015.09.10
Szanse i zagrożenia rozwoju porównywarek ubezpieczeniowych w Polsce

Każda innowacja na początku wydaje się szaleństwem. Jednak Polacy przekonali się już do porównywania cen w internecie, dlatego porównywarki ubezpieczeniowe mogą w naszym kraju zastąpić tradycyjnych agentów. Jakie są szanse i zagrożenia rozwoju porównywarek ubezpieczeniowych?

Czytaj więcej
Kim jest polski klient porównywarek ubezpieczeniowych? Jak do niego dotrzeć?
2015.09.08
Kim jest polski klient porównywarek ubezpieczeniowych? Jak do niego dotrzeć?

Świat zaopatrzył się w urządzenia mobilne, podłączył do sieci, założył konto na Facebooku i stał się częścią Big Data. Ubezpieczyciele już to zauważyli i zaczęli wyścig o względy nowego klienta - takiego, który szukając ubezpieczenia, polega na swoim tablecie lub smartfonie. A kim jest polski klient porównywarek ubezpieczeniowych?

Czytaj więcej
Ubezpieczenia społecznościowe w internecie. Nowy wymiar ubezpieczeń wzajemnych?
2015.09.04
Ubezpieczenia społecznościowe w internecie. Nowy wymiar ubezpieczeń wzajemnych?

Nikt nie zna Twoich przyjaciół lepiej niż Ty. Po co więc miałbyś płacić firmie ubezpieczeniowej, skoro możesz ubezpieczyć się wspólnie ze znajomymi? W Europie powstają ubezpieczenia społecznościowe. Czy mają sens?

Czytaj więcej
Młodzi kierowcy - czy rzeczywiście należy się ich bać?
2015.09.02
Młodzi kierowcy – czy rzeczywiście należy się ich bać? Raport Punkta

Młodzi kierowcy nie cieszą się dobrą opinią. Albo blokują ruch, albo szaleją na drogach bez opamiętania powodując wypadki. Policja zwraca na nich szczególną uwagę, ubezpieczyciele bezlitośnie doliczają zwyżki za młody wiek i krótko posiadane prawo jazdy, co winduje składki za ubezpieczenie OC do wartości wręcz absurdalnych. Czy słusznie?

Czytaj więcej
Rzecznik interweniuje na Facebooku. Nowy sposób pomocy klientom?
2015.09.01  •  Podróże
Interwencja Rzecznika na Facebooku. Nowy sposób pomocy klientom?

Klient czeka na holowanie za granicą, a prawnik z Biura Rzecznika Ubezpieczonych ponagla ubezpieczyciela... postem na Facebooku. Skutecznie. Czy tego typu interwencje będą wkrótce standardem?

Czytaj więcej

Popularne tagi