Ubezpieczenie OC samochodu chroni Cię przed wypłacaniem odszkodowań z własnej kieszeni za zdarzenia drogowe, które spowodujesz. Czym grozi jazda bez OC? Jak możesz zaoszczędzić na tym obowiązkowym ubezpieczeniu?
„Spłodzić syna, posadzić drzewo i zbudować dom” – stara, ale wiecznie aktualna maksyma. Dziś podpowiadamy w zakresie jej trzeciej części. A dokładniej, gdzie wykupić ubezpieczenie domu w budowie i na co zwracać uwagę przyglądając się ofertom ubezpieczycieli.
Czy wszystkie porównywarki ubezpieczeń są jednakowo dobre? Oczywiście nie. Jak nie naciąć się na „firmę krzak”? Europejski Urząd Nadzoru Ubezpieczeń i Pracowniczych Programów Emerytalnych (EIOPA) zaproponował dobre praktyki dla porównywarek.
Historia porównywarek ubezpieczeniowych w Indiach jest ciekawym przykładem tego, jak rozwija się rynek pod dużą presją regulacji nadzoru finansowego. Porównywarki w Indiach nie mogą robić wielu rzeczy, które w Europie są na porządku dziennym. Ale to wcale nie oznacza, że zwijają się z rynku. Jest wręcz przeciwnie.
Jak robią to Amerykanie? Czy porównywarki ubezpieczeniowe w USA odnoszą sukcesy? W Stanach coraz więcej użytkowników przekonuje się do kupowania ubezpieczeń w porównywarkach. Dostrzegł to sam "Wujek Google"!
Nieuchronnie zbliża się jesień – pora roku, w której młodzi ludzie zjeżdżają do dużych miast poszukując taniego lokum. Jednak wbrew stereotypom nie tylko nieodpowiedzialni studenci wynajmują mieszkania i nie tylko lokator może być sprawcą szkód. Dlatego warto wiedzieć, jak z pomocą ubezpieczenia mieszkaniowego i OC zadbać zarówno o interesy właściciela, jak i najemcy.
Co decyduje o tym, że kupujemy ubezpieczenie w PZU, Link4, czy AXA? Jest to cena, nasze przyzwyczajenia, czy może marka towarzystwa? Gdzie Europejczycy najczęściej kupują ubezpieczenia? W artykule piszemy o tym, czym kierują się klienci decydując się na zakup ubezpieczenia w konkretnym towarzystwie oraz dlaczego porównywarka ubezpieczeniowa odpowiada na potrzeby nowoczesnego konsumenta.
Firmy ubezpieczeniowe na całym świecie wykorzystują Internet do budowania relacji z klientami – od marketingu, przez dystrybucję, po likwidację szkód. Odpowiedzią na wyzwania nowoczesności w wielu krajach Europy okazały się porównywarki ubezpieczeń. Największym powodzeniem cieszą się one w Wielkiej Brytanii, na Węgrzech i w Estonii. Jakie jest źródło ich sukcesu?
Firmie ubezpieczeniowej nie wystarczy otwarcie kolejnego oddziału, bo do takiego klient musi przyjść samodzielnie. Dlatego ubezpieczyciele swoje produkty próbują sprzedać tam, gdzie na pierwszy rzut oka są niewidoczne – w bankach, a nawet w sklepach z elektroniką czy kioskach. Ekspert porównywarki mfind postanowił przyjrzeć się nietypowym miejscom, w których ubezpieczyciele próbują pomnożyć zyski.
Internetowa porównywarka ubezpieczeń to usługa, która troskliwie prowadzi klienta przez gęstwinę ofert, aby szczęśliwie zakończyć wędrówkę przy wirtualnej kasie fiskalnej. O takich rozwiązaniach nie należy jednak myśleć tylko w kategoriach sprzedaży. Na świecie instytucje konsumenckie tworzą niekomercyjne porównywarki, aby klient mógł świadomie wybrać ubezpieczenie.