Akademia Punkta już od roku rozwiązuje problemy ubezpieczeniowe Polaków. Pomogliśmy ponad 500 tys. naszych czytelników!

Aktualizacja:
Akademia Punkta

Akademia mfind w ciągu pierwszego roku istnienia stała się najpopularniejszym serwisem o ubezpieczeniach. Porady naszych ekspertów pomogły już ponad 500 tys. czytelników!

Pół miliona rozwiązanych problemów

Od momentu powstania Akademii Punkta w lutym 2014 roku, nasze poradnikowe artykuły, raporty, analizy i ciekawostki ubezpieczeniowe przeczytało ponad 500 tys. osób. Każdego dnia kilka tysięcy nowych czytelników szuka pomocy ubezpieczeniowej na naszych stronach.

– Współcześnie pomocy szuka się przede wszystkim w internecie. Zależy nam na tym, aby nasi czytelnicy trafiali na jak najbardziej profesjonalne i wyczerpujące, a jednocześnie zrozumiałe porady. Jak widać, w polskiej sieci brakowało miejsca, w którym można bezpłatnie uzyskać pomoc, zarówno przy zakupie ubezpieczenia, jak i podczas walki o odszkodowanie – zauważa Bartłomiej Roszkowski, jeden z założycieli Punkta.

Eksperci Punkta pomagają czytelnikom nie tylko poprzez poradnikowe artykuły, ale także w komentarzach, telefonicznie, mailowo, przez Facebooka, a także za pośrednictwem strony kontaktowej. Najlepszym dowodem na to, jak potrzebne są profesjonalne porady ubezpieczeniowe, jest artykuł o uzyskiwaniu odszkodowania z OC sprawcy wypadku, pod którym nieustannie pojawiają się nowe pytania.

Akademia Punkta w liczbach

 

Opiniotwórcze raporty Punkta, które zmieniają rynek

Oprócz artykułów poradnikowych, w ciągu ostatniego roku Akademia Punkta publikowała szeroko komentowane raporty i analizy. Zbadaliśmy m.in. ceny OC w polskich miastach u poszczególnych ubezpieczycieli, przetestowaliśmy serwisy internetowe towarzystw oraz aplikacje ubezpieczeniowe na telefon, przeanalizowaliśmy liczbę wypadków drogowych, a także sprawdziliśmy, czy rzeczywiście mężczyźni za kierownicą radzą sobie lepiej niż kobiety.

Jakość naszych publikacji docenił m.in. Rzecznik Ubezpieczonych, który objął patronatem tegoroczny raport o infoliniach polskich ubezpieczycieli.

Nasze raporty nie tylko są chętnie czytane przez internautów, ale również wpływają na polski rynek. Świadczy o tym odzew ze strony towarzystw ubezpieczeniowych, które śledzą wyniki analiz Punkta i starają się naprawiać niedociągnięcia wyłapane przez naszych ekspertów.

Doceniają nas najlepsi

Oprócz wymienionego wcześniej Rzecznika Ubezpieczonych, naszą pracę doceniają również inne instytucje i media. Partnerem raportu Punkta o cenach OC w Polsce w 2015 roku była Gazeta.pl Pieniądze, a gościnne teksty naszych ekspertów regularnie ukazują się na stronach Gazety Prawnej oraz Bankier.pl.

Nasze teksty i raporty cytowały również m.in. Rzeczpospolita, Wirtualna Polska, Wprost, Wirtualne Media, Money.pl i Gazeta Ubezpieczeniowa. O Punkta można było przeczytać również w papierowym wydaniu “Rzeczpospolitej”.

To nie wszystko…

Akademia Punkta pomaga czytelnikom na wielu płaszczyznach. Oprócz poradnikowych artykułów, raportów i analiz, czytelnik znajdzie tutaj również praktyczne ebooki oraz infografiki. Z naszego serwisu kierowcy mogą także pobrać wszystkie niezbędne dokumenty, takie jak wypowiedzenie umowy OC czy umowa sprzedaży samochodu. W ramach projektu Punkta funkcjonuje również porównywarka ubezpieczeń OC i AC.

Oceń artykuł: 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Loading...
Zasubskrybuj
Powiadom o
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments