
Dlaczego w Łodzi i Warszawie jazda samochodem należy do zajęć ryzykownych, z kolei w Gorzowie Wielkopolskim jeździ się spokojnie i bezpiecznie? Zapytaliśmy policjantów i ekspertów.

Internet Ventures FIZ, fundusz zarządzany przez Grupę Private Equity Managers, którego współudziałowcami są Krajowy Fundusz Kapitałowy i MCI Management, został udziałowcem mniejszościowym spółki mfind. Porównywarka ubezpieczeń mfind.pl otrzyma na rozwój do 6 mln zł.

W starciu z samochodem rowerzysta ma niewielkie szanse. Co Ci po tym, że miałeś pierwszeństwo, jeśli wylądujesz w gipsie? Dla własnego bezpieczeństwa powinieneś pamiętać o kilku zasadach, aby bezpiecznie jeździć na rowerze.

Jak robią to Amerykanie? Czy porównywarki ubezpieczeniowe w USA odnoszą sukcesy? W Stanach coraz więcej użytkowników przekonuje się do kupowania ubezpieczeń w porównywarkach. Dostrzegł to sam "Wujek Google"!

Co decyduje o tym, że kupujemy ubezpieczenie w PZU, Link4, czy AXA? Jest to cena, nasze przyzwyczajenia, czy może marka towarzystwa? Gdzie Europejczycy najczęściej kupują ubezpieczenia? W artykule piszemy o tym, czym kierują się klienci decydując się na zakup ubezpieczenia w konkretnym towarzystwie oraz dlaczego porównywarka ubezpieczeniowa odpowiada na potrzeby nowoczesnego konsumenta.

Grecja jest krajem, w którym odnotowuje się największą liczbę śmiertelnych wypadków drogowych, a temperament kierowców nie sprzyja bezpiecznej i spokojnej jeździe. W dodatku Grecy niechętnie ubezpieczają swoje auta, zwłaszcza teraz, kiedy ich kraj stanął w obliczu kryzysu finansowego.

Firmy ubezpieczeniowe na całym świecie wykorzystują Internet do budowania relacji z klientami – od marketingu, przez dystrybucję, po likwidację szkód. Odpowiedzią na wyzwania nowoczesności w wielu krajach Europy okazały się porównywarki ubezpieczeń. Największym powodzeniem cieszą się one w Wielkiej Brytanii, na Węgrzech i w Estonii. Jakie jest źródło ich sukcesu?

Firmie ubezpieczeniowej nie wystarczy otwarcie kolejnego oddziału, bo do takiego klient musi przyjść samodzielnie. Dlatego ubezpieczyciele swoje produkty próbują sprzedać tam, gdzie na pierwszy rzut oka są niewidoczne – w bankach, a nawet w sklepach z elektroniką czy kioskach. Ekspert porównywarki mfind postanowił przyjrzeć się nietypowym miejscom, w których ubezpieczyciele próbują pomnożyć zyski.

Internetowa porównywarka ubezpieczeń to usługa, która troskliwie prowadzi klienta przez gęstwinę ofert, aby szczęśliwie zakończyć wędrówkę przy wirtualnej kasie fiskalnej. O takich rozwiązaniach nie należy jednak myśleć tylko w kategoriach sprzedaży. Na świecie instytucje konsumenckie tworzą niekomercyjne porównywarki, aby klient mógł świadomie wybrać ubezpieczenie.

21 lipca minęło 46 lat od dnia, w którym Neil Armstrong postawił stopę na księżycu. Rocznica tego przełomowego dla ludzkości wydarzenia pomogła zyskać popularność inicjatywie o nieco bardziej przyziemnym charakterze. Na aukcji zostało wystawione ubezpieczenie Buzza Aldrina, podpisane przez niego własnoręcznie tuż przed startem Apollo 11. Wartość tej cennej pamiątki szacuje się na 8900 dolarów.





