Przemysł filmowy to drogocenny i niestabilny biznes. Nagłej śmierci gwiazdy nie da się przewidzieć, a każda przymusowa przerwa w produkcji może kosztować grube pieniądze. Kilka lat temu głośno było o filmach z udziałem Heatha Ledgera, które stały się hitami już po jego śmierci, dziś ciągle wybrzmiewa echo tragedii z udziałem Paula Walkera, gwiazdy serii Szybcy i wściekli.
Przewidywana wysokość odszkodowania za opóźnienia spowodowane wypadkiem, w którym Robert Downey Jr skręcił kostkę podczas kręcenia trzeciej części kasowego hitu Iron Man, to 10-15 mln $. Śmierć aktora odtwarzającego główną rolę jest o wiele bardziej problematyczna i kosztuje studio nie tylko decyzję o opóźnieniu pracy nad filmem, ale także stawia pod znakiem zapytania kontynuację produkcji.
Krótko po tragicznej śmierci Paula Walkera 30 listopada zeszłego roku, pojawiły się spekulacje na temat największego roszczenia w historii Hollywood, które miało zostać zgłoszone przez studio Universal Pictures do firmy Fireman’s Fund ubezpieczającej nadchodzącą produkcję Szybcy i wściekli 7.
Prace nad filmem udało się wznowić dzięki technice komputerowej pozwalającej zrekonstruować twarz i sylwetkę Walkera dzięki pomocy jego braci Caleba i Cody’ego, innych aktorów i dublerów. Konieczna była także zmiana scenariusza. Akcja musi być poprowadzona tak, żeby mogły powstać kolejne części serii bez udziału Briana O’Connera – bohatera granego przez Paula Walkera.
W rezultacie Szybcy i wściekli 7 będą kosztować 250 mln$ lub więcej, dlatego studio negocjuje z Fireman’s Fund odszkodowanie w wysokości 50 mln$, co ma pokryć koszty komputerowego odtworzenia postaci i inne kosmiczne wydatki związane ze wznowieniem prac nad filmem.
Pozostaje pokręcić głową nad niewyobrażalnymi sumami, które wiążą się z powstaniem hollywoodzkiego hitu, a w przyszłym roku wybrać się do kina i ocenić czy gra była warta świeczki.
Źródło: http://www.marketwatch.com

Redaktor Punkta
Artykuł, który czytasz został napisany przez jednego z ekspertów multiagencji Punkta. Staramy się przekazać całą naszą wiedzę na temat polis oraz towarzystw ubezpieczeniowych, aby świat ubezpieczeń stał się dla Ciebie jasny i zrozumiały.
Artykuł, który czytasz został napisany przez jednego z ekspertów multiagencji Punkta. Staramy się przekazać całą naszą wiedzę na temat polis oraz towarzystw ubezpieczeniowych, aby świat ubezpieczeń stał się dla Ciebie jasny i zrozumiały.
Najnowsze artykuły

Jeśli oferujesz usługi związane z motoryzacją i Twoimi klientami są kierowcy, program SKP jest właśnie dla Ciebie. Zostań partnerem Punkty. Przekazuj swoim klientom Kod Rabatowy na 100 zł przy zakupie OC/AC i zgarniaj prowizję.

Ceny obowiązkowego ubezpieczenia OC zmieniają się dynamicznie. Porównując wysokość składki u różnych ubezpieczycieli, możesz oszczędzić nawet kilkaset złotych. Poznaj nasz ranking ubezpieczeń OC z września 2023 roku i sprawdź, gdzie można było kupić najtańsze ubezpieczenie OC w tym okresie.

Samochód to dla wielu przedsiębiorców podstawa prowadzenia działalności gospodarczej. Z tytułu posiadania auta można dokonywać odpisów amortyzacyjnych. Dowiedz się, na czym polega amortyzacja samochodu osobowego i jak się ją oblicza.

Samochód na stałe wpisał się w codzienność większości Polaków. Po drogach poruszają się jednak nie tylko auta kategorii B. W kraju wprowadzono również inne rodzaje pojazdów. Dowiedz się, jakie są kategorie homologacyjne pojazdów.

Lokal użytkowy to w wielu przypadkach podstawa prowadzenia biznesu. Może go stanowić magazyn czy biuro. Jeśli na prowadzenie działalności gospodarczej przeznaczasz co najmniej 50 procent powierzchni nieruchomości, możesz wykupić dedykowane ubezpieczenie lokalu użytkowego. Sprawdź, jak działa taka polisa.
Najchętniej czytane

Ceny obowiązkowego ubezpieczenia OC zmieniają się dynamicznie. Porównując wysokość składki u różnych ubezpieczycieli, możesz oszczędzić nawet kilkaset złotych. Poznaj nasz ranking ubezpieczeń OC z września 2023 roku i sprawdź, gdzie można było kupić najtańsze ubezpieczenie OC w tym okresie.

Na terytorium Polski nie musisz mieć przy sobie fizycznego dokumentu prawa jazdy. Obowiązek taki został zniesiony pod koniec 2020 roku. Czy takie same zasady obowiązują po przekroczeniu granicy? Dowiedz się, jakie konsekwencje wywołuje brak prawa jazdy przy kontroli za granicą.

Korek. Cenny czas ucieka, a samochody nie jadą. Jedni zmieniają pas ruchu, na siłę wciskając się między auta, drudzy próbują ominąć zator poboczem lub chodnikiem. W takich nerwowych sytuacjach łatwo o stłuczkę, która dodatkowo zablokuje spieszących się kierowców. Ale co dalej? Czy wystarczy spisać oświadczenie sprawcy kolizji, czy lepiej wezwać drogówkę? Odpowiadamy!