Link4 to popularne towarzystwo ubezpieczeniowe oferujące szeroką gamę produktów ubezpieczeniowych. Jako pierwsze w Polsce włączyło do swojej oferty ubezpieczenia direct, czyli takie, które można kupić bezpośrednio przez telefon lub online. Prosty numer telefonu, piosenka reklamowa, która wpada w ucho i różowo-fioletowe barwy, to cechy charakterystyczne marki.
Na początku swojej działalności Link4 oferowało swoim klientom jedynie ubezpieczenia komunikacyjne. Z tego powodu to właśnie na nich skupiało całą swoją uwagę i reklamy. Na pewno każdy pamięta stare logo firmy które przedstawia uśmiechnięte pomarańczowe autko z wyciągniętą w stronę potencjalnego klienta słuchawką. Miało ono łączyć dwa atuty Link4 – kompleksowe ubezpieczenie komunikacyjne i usługę direct.
W 2009 roku firma została przejęta przez brytyjski koncern Royal and Sun Alliance z 300-letnim doświadczeniem. W związku z tym wydarzeniem zmieniono wizerunek. Miał on podkreślać przynależność Link4 do grupy RSA oraz świadczyć o stabilności i profesjonalizmie towarzystwa. Dlatego właśnie przyjazne pomarańczowe autko zostało zastąpione bardziej stonowanym fioletowym kółkiem – elementem wspólnym z logotypem RSA.
Porównaj ofertę LINK4 z innymi!
Promocja nowej marki zaowocowała kampanią, która trafiła do wielu odbiorców. Cała Polska w pewnym momencie zastanawiała się „Kto śpiewa w reklamie Link4?” i „Kim jest dziewczyna z reklamy Link4?”. Ten niewątpliwy sukces marki przełożył się na zaufanie, którym wielu klientów obdarzyło towarzystwo ubezpieczeniowe.
W porównaniu do innych firm, takich jak PZU czy TUW, Link4 nie jest długo na naszym rynku, bo dopiero od 2003 roku. Pomimo to, przez ostatnie 20 lat działalności towarzystwo zyskało wielu nowych klientów i rozwija się w kolejnych gałęziach.
Link4 było pierwszym towarzystwem w Polsce, które oferowało sprzedaż ubezpieczenia Direct. Co to oznacza? Bezsprzecznie jako pierwsi umożliwili zakup polisy OC/AC za pośrednictwem telefonu lub internetu. Sprawne działanie i pionierskie rozwiązania sprawiły, że Link4 może pochwalić się certyfikatem ISO 9001:2001 w obszarze likwidacji szkód.
Sprawdź, ile kosztuje OC w LINK4!
Obecnie oprócz OC czy AC dla kierowców w ofercie znajdziemy także ubezpieczenie mieszkania, podróży, a nawet psa! Mimo to Link4 jest przede wszystkim jednym z najbardziej rozpoznawalnych towarzystw ubezpieczeniowych. Oferuje tanie OC z największą ilością dodatkowych usług w cenie.
Ubezpieczenia Link4 oferowane są jako produkty dla klientów indywidualnych i firm. Ci pierwsi znajdą coś dla siebie w trzech kategoriach ubezpieczeniowych:
Właściciele firm, znajdą w Link4 ubezpieczenia mienia, auta firmowego czy floty pojazdów.
Ponad 290 tys. osób zaoszczędziły w sumie 159 568 209 zł!
Kupiłeś polisę w LINK4, korzystając z porównywarki ubezpieczeń Punkta? Wystaw opinię!
Ubezpieczenie nieruchomości? Z Punktą to nie problem. Przeszłam krok po kroku formularz, wpisałam wymagane dane i zaraz otrzymałam kilkanaście atrakcyjnych ofert dopasowanych do mnie.
Nawet przez myśl mi nie przeszło, że za polisę OC mogę zapłacić mniej niż 300 zł! Mój dotychczasowy ubezpieczyciel wyliczył mi składkę o ponad 120 zł wyższą. Dzięki tej cenie zdecydowałem się na dodatkowy assistance i nadal całość wyniosła mnie mniej niż w poprzednim roku.
Ubezpieczyciele konkurują o względy klienta nie tylko najlepszą ceną polisy komunikacyjnej, ale także bezpłatnymi dodatkami. Standardowe usługi assistance w cenie OC to norma na rynku, ale czy ich zakres rzeczywiście zaspokaja podstawowe potrzeby kierowcy? Sprawdź, co ma do zaoferowania Link4.
Ubezpieczenia LINK4 Mama to pakiet ubezpieczeń przydatnych w każdej rodzinie, dedykowany mamom i dzieciom. Ambasadorką kampanii jest Paulina Krupińska, modelka i prezenterka telewizyjna, Miss Polonia 2012, która sama jest mamą i dobrze zna macierzyńskie obawy. Dowiedz się, jak oswoić lęki z ubezpieczeniem LINK4 MAMA.
„Kasa Wraca” to popularna oferta od LINK4, która oparta jest na telematyce. Biorąc pod uwagę minimalne wymogi dotyczące przystąpienia do promocji, ta wydaje się bardzo atrakcyjna. Ile osób skorzystało dotychczas z promocji „Kasa Wraca” i jakie nastroje panują wśród użytkowników aplikacji? Czy bezpieczni kierowcy rzeczywiście mogą liczyć na tanie OC? Sprawdzamy!