Najlepsze i najgorsze infolinie ubezpieczycieli. Nowy ranking Punkta

Aktualizacja:
Infolinie polskich ubezpieczycieli. Sprawdź, do kogo się nie dodzwonisz

Niechciane reklamy, kolejne etapy wybierania tonowego i brak połączenia z konsultantem? Niestety jest to codzienność dla klientów niektórych towarzystw ubezpieczeniowych. Zobacz ranking infolinii przygotowany przez Akademię mfind.

Infolinie polskich ubezpieczycieli. Sprawdź, do kogo się nie dodzwonisz

PRZEJDŹ DO NAJNOWSZEGO RANKINGU INFOLINII UBEZPIECZYCIELI 2015

 

W najnowszym badaniu poradnikowy serwis ubezpieczeniowy Akademia Punkta sprawdził, jak funkcjonują infolinie polskich towarzystw ubezpieczeniowych. W większości przypadków czas połączenia nie jest tak długi jak np. w sieciach komórkowych, czy też u dostawców internetu, jednak jakość tej usługi i tak budzi zastrzeżenia.

Najważniejszym wnioskiem, który można wyciągnąć z badania jest to, że najszybciej połączenie z konsultantem uzyskuje się w tych towarzystwach, w których zrezygnowano z automatycznej sekretarki. Chodzi o najlepszą piątkę rankingu – Polski Związek Motorowy, Benefię, MTU ubezpieczenia, Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych oraz Gothaer. W przypadku tych ubezpieczycieli nie będziesz zmuszony do tonowego wybierania interesujących Cię usług, czy też wysłuchiwania reklam nowych ofert.

Niestety pozostali ubezpieczyciele zdecydowali się na inne rozwiązanie. Przykładowo, w PZU, klient, który chciałby wykupić polisę na życie, musi m.in. wysłuchać formułki o konieczności wyboru pomiędzy ZUS i OFE oraz związanej z tym oferty Powszechnego Zakładu Ubezpieczeń.

Do niektórych towarzystw ubezpieczeniowych nie można się dodzwonić wcale. Infolinie mBanku są nieustannie obciążone, a do AVIVY nie dodzwonią się klienci ze… Szczecina. Mieszkańcy tego miasta usłyszą w słuchawce, że połączenie z tego obszaru nie jest możliwe do zrealizowania.

Więcej przeczytasz w artykule Akademii Punkta.

Oceń artykuł: 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Loading...
Zasubskrybuj
Powiadom o
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments